ریسه نوری, مقالات

معرفی انواع ریسه ال ای دی کنترل دار

ریسه‌های نوری یک منبع نور فرعی محسوب می شوند و امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج است. این تجهیزات فروش بسیار بالایی دارند و کاربرد های بسیار دارند، به همین دلیل شما می توانید از آن ها برای روشنایی مکان های مختلف استفاده کنید. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی انواع جدیدی از ریسه ها به نام ریسه ال ای دی کنترل دار، طراحی و تولید شدند. در ادامه مطلب قصد داریم شما را با ریسه های نوری ال ای دی کنترل دار، مزایا و کاربرد های آن ها آشنا کنیم. بنابراین در ادامه مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با ریسه ال ای دی کنترل دار

ریسه های ال ای دی کنترل دار یا همان ریسه های آر جی بی (RGB)، یکی از انواع ریسه های شلنگی محسوب می شوند‌. سطح بیرونی این تجهیزات توسط یک لایه ی عایق با سطح مقطع گرد، به صورت کامل پوشیده شده است. این پوشش باعث می شود تا بتوانید به راحتی این تجهیزات را لمس کنید و از خطرات برق گرفتگی ایمن باشید.
این ریسه ها همان طور که اسمشان پیداست، دارای یک ریموت کنترل هستند که با استفاده از آن می توانید، عملکرد ریسه را از راه دور کنترل کنید. شما می توانید از این تجهیزات، برای تزیین نمای ساختمان نیز استفاده کنید، و بدون هیچ برخورد مستقیمی عملکرد آن ها را از راه دور هدایت کنید. ریسه های ال ای دی کنترل دار امروزه فروش بسیار بالایی دارند و در بین افراد مختلف، مخصوصاً نوجوان ها بسیار محبوب می باشند. اکثر نوجوان ها از ریسه های آر جی بی برای نورپردازی اتاق خود استفاده می کنند، نورپردازی این تجهیزات جذابیت و زیبایی اتاق را چندین برابر افزایش می دهد.
ریسه های آر جی بی به دلیل لایه ی پوششی خود، در برابر آب و رطوبت عایق هستند، به همین دلیل می توانید بدون هیچ نگرانی از آن ها برای نورپردازی ساختمان و فضاهای باز استفاده کنید. آب نمی تواند به درون این تجهیزات نفوذ کند و به آن ها آسیب برساند، به همین این تجهیزات در برابر آب، باران، برف و رطوبت مقاوم هستند. جالب است بدانید با استفاده از ریموت ریسه های ال ای دی کنترل دار، شما می توانید شدت نورپردازی را تنظیم کنید و نور را کم یا زیاد کنید. ریسه های آر جی بی در حلقه های صد متری تولید می شوند و به بازار عرضه می گردند. اما شما می توانید این تجهیزات را به صورت متری خریداری کنید. زیرا این تجهیزات دارای محل های خاصی هستند که در آن جا می توانند جدا شوند و طول این مکان ها یک‌ متر می باشد.
ویژگی های ریسه ال ای دی کنترل دار

ویژگی های ریسه ال ای دی کنترل دار

ریسه های ریموت دار ویژگی های مختلفی دارند، که در ادامه مطلب می خواهیم شما را با آن ها آشنا کنیم. برای آشنایی با ویژگی های ریسه ال ای دی کنترل دار همراه ما باشید. ریسه های کنترل دار طول عمر بسیار بالایی دارند. این تجهیزات از مقاومت بسیاری بالایی برخوردار هستند به همین دلیل خراب نمی شوند و در اثر ضربه آسیب نمی بینند. با خرید ریسه های کنترل دار و نصب کردن آن ها می توانید از آن ها بدون هیچ گونه اختلال و ایرادی در طول چندین سال استفاده کنید.
یکی از مهمترین ویژگی های ریسه های ریموت دار، منعطف بودن آن ها می باشد. این تجهیزات روشنایی از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند بنابراین با نصب کردن آن ها می توانید، طرح ها و شکل مختلفی را برای نورپردازی ایجاد کنید. شما می توانید این تجهیزات را در مکان های مختلف نصب کنید و روشنایی محیط را افزایش دهید.

نورپردازی با ریسه های ال ای دی کنترل دار

همان طور که در ابتدای مطلب اشاره شد، ریسه های ال ای دی کنترل دار به عنوان نور فرعی عمل می کنند. این ریسه ها می توانند نورپردازی را در رنگ های مختلف انجام دهند. با استفاده از کنترل این تجهیزات می توانید رنگ نور را تغییر دهید و علاوه بر آن حالت های مختلف نورپردازی را در محیط ایجاد کنید. ریسه های آر جی بی می توانند بالای هفت رنگ را برای نورپردازی تولید کنند.
اگر از دکوراسیون منزل، اتاق خواب یا محل کار خود و…. خسته شده اید، پیشنهاد می کنیم حتماً از ریسه های آر جی بی استفاده کنید. با استفاده از این ریسه ها می توانید محیط را زیباتر کنید و دکوراسیون را تغییر دهید. شما می توانید ریسه های ال ای دی کنترل دار را در مکان های مختلفی نصب کنید. به طور مثال می توانید از این تجهیزات برای نورپردازی سالن پذیرایی استفاده کنید. برای نورپردازی سالن پذیرایی این تجهیزات را دور تا دور سقف نصب کنید. یا می توانید آن ها در آشپزخانه، زیر کابینت ها نصب کنید و یا بالای تخت در اتاق خواب نصب کنید.
خرید ریسه ال ای دی کنترل دار

خرید ریسه ال ای دی کنترل دار

همانطور که گفتیم ریسه ال ای دی کنترل دار یکی از محبوب ترین انواع هستند و فروش بسیار بالایی دارند. این تجهیزات توسط شرکت های مختلف با کیفیت های متفاوتی، تولید می شوند و به مشتریان عرضه می گردند. ریسه های کنترل دار دارای دو نوع اصل و تقلبی هستند، به همین دلیل حتماً برای خرید این تجهیزات به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. ریسه های ریموت دار اورجینال، کیفیت بسیار بالایی نسبت به ریسه های فیک دارند و طول عمر آن ها بالا است.
فروشگاه الکترونوین یکی از معتبرترین فروشگاه های لوازم الکترونیکی است، این فروشگاه بیش از سی سال سابقه در تولید محصولات الکترونیکی دارد. محصولات این فروشگاه از بالاترین کیفیت برخوردار هستند و اورجینال می باشند. به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی دارد. تنوع محصولات این فروشگاه بسیار بالا است و می توانید در آن تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز خود را، خریداری کنید.
فروشگاه الکترونوین محصولات خود را به صورت حضوری در تهران و غیر حضوری در سایت الکترونوین، به مشتریان خود ارائه می کند. شما می توانید به راحتی با استفاده از یک گوشی هوشمند وارد سایت الکترونوین شوید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. با مراجعه کردن به سایت الکترونوین می توانید انواع تجهیزات الکترونیکی را مانند: ریسه ال ای دی ضد آب، جک پروتکو، جک پارکینگی ایرانی، سیم و کابل، جک سیماران، انواع ریموت، ریسه نور مخفی، ریسه شلنگی، ریسه تزئینی و… را مشاهده کنید و سفارش دهید.